top of page
Buscar
  • Foto del escritorJxCAT - Malgrat ens Mou

Mònica Estalayo, s’incorpora a Malgrat Ens Mou

Junts per Catalunya-Malgrat ens Mou dona a conèixer el nom de la setena incorporació a la seva candidatura a les Eleccions Municipals del proper 26 de maig. És Mònica Estalayo, és Llicenciada en Administració i Direcció d’Empreses per la UPF i Postgrau en Direcció i Màrqueting d’Empreses turístiques. Actualment és directora del Càmping del Mar Bungalow Park.



Mònica Estalayo té una àmplia trajectòria al sector turístic. Actualment cursa el màster en Revenue Management a CESAE Business & Tourism School. Pel que fa a la seva vida associativa, ha estat monitora de sardanes per nens i col·laboradora habitual als actes de l’Agrupació Sardanista Malgratenca la Barretina.


A la Mònica li agrada Malgrat perquè “és un municipi molt divers, tant a nivell de la gent que el forma, com de patrimoni i de recursos”. “És un poble ple d'oportunitats però considero que no s'estan aprofitant al màxim i sobretot, no s'està aconseguint que arribin a tots els malgratencs i malgratenques”.


“M'estimo Malgrat de Mar i m'agrada viure aquí, i per això m'agradaria col·laborar en un Malgrat encara millor, en el Malgrat del futur.”


“A més dels meus coneixements i experiència, vull aportar molta il·lusió i ganes de treballar pel poble.


Crec que a Malgrat li calen noves il·lusions i professionalitat contrastada, i és això el que m'agrada de l'equip de Jofre Serret.”


bottom of page