top of page
Buscar
  • Foto del escritorJxCAT - Malgrat ens Mou

Marta Blázquez, nova incorporació a la candidatura Malgrat Ens Mou


Junts per Catalunya-Malgrat Ens Mou ha confirmat el nom de la cinquena incorporació a la seva candidatura a les eleccions municipals de Malgrat, que encapçala Jofre Serret. És Marta Blázquez (Malgrat de Mar, 1978), llicenciada en Matemàtiques per la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC), màster en “Airborne Photogrammery and Remote Sensing” per l’Institut de Geomàtica i Doctora en Ciència i Teconologia Aerospacial per la UPC. Ha publicat desenes d’articles científics, guanyadora del “ISPRS Prize for Best Paper Young Author” (2008), ha participat en cursos, comitès i revisat articles científics. En l’actualitat també és experta avaluadora de propostes europees H2020.



Des del 2013 és “Scientific Programme Manager” de GeoNumerics SL (Castelldefels), però va iniciar la seva carrera científica al centre de recerca Institut de Geomàtica al 2002.


Filla de pares immigrants d’Àvila, és la germana gran d’un germà, forma part d’una família gran i ben avinguda, que ha ampliat amb dues filles i un marit molt estimats.


Ex-alumne de l’escola Vedruna i de l’IES Ramón Turró de Malgrat de Mar, ha estat vinculada a la vida parroquial, sent catequista i organista; a la vida cultural, fent teatre amb el Grup Germanor i cantant a la Coral Agermanats; i més recentment a la vida educativa , formant part de l‘AMPA de la Llar d’Infants Els Fesolets i el seu Consell Escolar.


Malgratenca de naixement, de cor i per elecció. Estima Malgrat per la seva gent, els seus paisatges i les seves possibilitats. I per això, vol treballar per Malgrat amb la gent que s’estima Malgrat, per millorar tot allò que sigui possible, conservant tot allò de bo que tenim.


Sóc malgratenca, n’estic molt orgullosa. Quan em moc pel món, no dic que sóc de Barcelona, per situar ràpidament el meu interlocutor en el mapa, dic que sóc d’un poble costaner a uns 60 Km al nord de Barcelona. Aquest sentiment és el que em duu a intentar fer alguna cosa més pel meu poble. A posar el meu coneixement i la meva experiència al servei dels meus veïns per intentar que, entre tots plegats, la nostra vida i la nostra convivència sigui una miqueta millor”.


“No sóc política, de fet, trobo que cap partit polític representa totes les meves idees al 100%, com suposo que no ho fa amb ningú, però en Jofre Serret m’ha donat l’oportunitat de formar part d’un equip en el que puc encaixar i on puc aportar un treball honest, un compromís desinteressat i una experiència com a dona científica, mare treballadora i malgratenca orgullosa”.

bottom of page