top of page
Buscar
  • Foto del escritorJxCAT - Malgrat ens Mou

Lurdes Borrell s’incorpora a l'equip

La malgratenca Lurdes Borrell Arigós s’incorpora a la candidatura de Jofre Serret per a les Eleccions Municipals

El seu àmbit laboral i formatiu passa per l’ensenyament, les llengües, la innovació educativa i les noves tecnologies i ha treballat com a docent, assessora i coordinadora del Centre de Normalització Lingüística del Maresme.



LB:“Malgrat és el meu poble, on he nascut i viscut sempre; em sento malgratenca, amb arrels familiars que fan que m’estimi la història més recent i més llunyana del poble. El que m’impulsa a formar part del projecte de Jofre Serret per Malgrat és col·laborar a fer un poble millor per a tots els malgratencs i malgratenques des d’una òptica oberta i plural. Els moments històrics que vivim em motiven a treballar per al meu poble i el meu país”. Lurdes Borrell Arigós (Malgrat 1968) és Llicenciada en Filosofia i Ciències de l’Educació per la Universitat de Barcelona-Facultat de Filosofia, i té un Master en Lexicografía per la Universitat Pompeu Fabra-Institut Univesitari de Lingüística Aplicada (IULA). Ha treballat com a docent i i col·laboradora del Servei de Llengües i Terminologia de la Universitat Politècnica de Catalunya. Des del 2010 treballa com a Coordinadora  d’Ensenyament del Centre de Normalització Lingüística del Maresme (CNL Maresme). Ha estat Presidenta de l’AMPA del col·legi Sant Pere Chanel (2005-2008) i membre de la Junta del Cineclub Garbí (1993-1998).

bottom of page