top of page
Buscar
  • Foto del escritorJxCAT - Malgrat ens Mou

EVA MATEUS S’INCORPORA A JxCAT-MALGRAT ENS MOU

Actualizado: 18 abr 2019


JxCAT-Malgrat ens Mou presenta una nova integrant de la llista a les Eleccions Municipals del proper 26 de maig. Eva Mateus i Caballé, nascuda l’any 1975 a Barcelona és Diplomada en Magisteri per la Universitat de Girona. Actualment és mestra de primària i coordinadora del Cicle Inicial a l’Escola Marià Cubí de Malgrat de Mar.


L’Eva ha fet tasques com a monitora d’esplai i lleure voluntària des dels 16 anys a escoles i associacions. L’Eva afirma que “sento una veritable vocació per la meva feina i, per tant, m’encanta escoltar noves propostes, investigar, cercar i provar noves idees.”


La meva passió i el motor de la meva vida són els meus fills, la Jana (5 anys) i en Quim (3 anys). A més a més, m’agrada llegir, escoltar música, anar a concerts i gaudir de bones converses. M’agrada escoltar i aprendre.”


M’agrada Malgrat de Mar. És el lloc on vam decidir establir-nos i aquí he format la meva família. M’encanta viure al costat del mar, passejar pels seus carrers, treballar-hi, jugar als seus parcs... Però el que més m’agrada és el contacte amb els veïns i veïnes: caminar escoltant sempre un “bon dia”, un “com esteu?”, aquests detalls són els que fan el nostre poble un lloc especial per a viure-hi.”


Per l’Eva, “Participar de manera més activa en la vida quotidiana del poble és l’objectiu de la meva adhesió a Malgrat ens Mou al costat de Jofre Serret, per tal de poder aportar el meu granet de sorra per fer d’aquest poble un lloc encara millor per a tothom.”

bottom of page